INGREDIENTS:
6 ous.
200g. de sucre.
1 llimona.
200g de farina.
1/2 sobre de llevat en pols.
100g. de xocolata de cobertura.
Melmelada de maduixa, albercoc, gerds o el que més agradi.
PREPARACIÓ:
Separem els rovells de les clares. Batem els rovells amb el sucre i una mica de pell de la llimona ratllada.Afegim les clares a punt de neu, barrejant suaument i finalmente afegim la farina i barregem altre cop suaument perquè no es baixin les clares.
Untem un motlle amb mantega i hi aboquem la masa.
Ho posem al forn a uns 170º – 180º fins que estigui ben cuit. Un cop cuit el traiem del forn i deixem que es refredi. Ja fred, el tallem en tres cercles. Cobrim el primer cercle amb melmelada i col·loquem sobre un altre cercle per cobrir tambè amb melmelada, finalmente posem el tercer cercle. Ara només falta cobrir-lo amb la xocolata de cobertura que previamente haurem fos; amb l’ajuda d’una espàtula anirem cobrint tot el pastís amb una capa fina de xocolata que quan es refredi serà cruixent. Podem empolvorar amb fideus de xocolata.
INGREDIENTES:
6 huevos.
200g. azúcar.
1 limón.
200g. harina.
1/2 sobre de levadura en polvo.
100g. de chocolate de cobertura.
Mermelada de fresa o albaricoque o frambuesa o lo que guste más
PREPARACIÓN: Separamos las yemas de las claras. Batimos las yemas con el azúcar i un poco de piel del limón rayada. Añadimos las claras a punto de nieve, mezclando suavemente y finalmente añadimos la harina y mezclamos otra vez suavemente para que no se bajen las claras.
Untamos un molde con mantequilla y ponemos la masa dentro.
Lo ponemos al horno a unos 170º - 180º hasta que este bien cocido. Una vez cocido lo sacamos del horno y dejamos que se enfríe. Una vez este frío lo cortamos en tres redondeles. Cubrimos el primer redondel con mermelada y colocamos encima otro redondel para cubrirlo también con mermelada, finalmente ponemos el tercer redondel. Ahora solo falta cubrirlo con el chocolate de cobertura que previamente habremos fundido; con la ayuda de una espátula iremos cubriendo todo el pastel con una capa fina de chocolate que cuando se enfríe será crujiente. Podemos espolvorearlo con fideos de chocolate.
No hay comentarios:
Publicar un comentario